Rabissssscee Ben dün tamamladım eğitimleri, eğer yol uzak değilse gidebilme imkanın varsa bencede kaçırma hem değişiklik oluyor diğer hamilelerle konuşma, fikir alışverişi yapma imkanın oluyor. Hem çeşitli doktorlar giriyor derse soru soruyorsun kafan dağılır 😌 Ben çok memnun kaldım