Kızlar Normalde bht clinic tema hastanesinde takipli olacaktım, doğum ücretini sormuştum 20 üstü fiyat vermişlerdi eşimde orda takipli ol doğumu çam sakurada yap diyor. Öyle kafasına göre hastası olmayan kisileri doğuma alıyorlar mı? Canım çok sıkıldı aşırı pahalı bu kadar para vermek de gelmiyor içimden. çam ve sakurada Sezaryen doğum olanların hep dikişleri patlamış diye duydum. Bilsem ki sorun yasamayacagim baştan çam ve sakuraya takipli olurum. Ama ne zaman gitsem doktor yok ya şaka gibi. Asistanlar var böyle saçmalık olabilir mi ? Doğumu da asistanlar mi yaptırıyor yoksa şaşırmam öyleyse. Randevu bulabilmek zaten hak getire… Mesela kimin nöbet sırası ise o doktor yaptiriyomus dogumu, belki bu zaten başka hastanede de Oyledir bilmiyorum of Kafam çok karışık söyle baştan sona doktorla iletişim kurabilecegim bi doktor hastane yok mu Allah aşkına çok bunaldım. Basaksehir devlet, çam sakura, bht yakın çevremde başka da hastane yok zaten Avrupa yakasındayim. Nası bi yol izliyim sizce ? Eşim devlete gidince deli oluyor sıra bekle randevu sorunu kavga gürültü çıkıyor falan fisman o özelde takipli ol ama doğum pahalı diyo haklı da. Napacsgimi şaşırdım