20 haftalığız, yarın dr kontrolüm var. Serklyaj olma ihtimalim var. Rahim ağzı uzunluğumu pazartesi 3,5sm ölçtü, ama hunileşme gördüğünü söyledi. 3 hafta sonra perinatolog randevum olduğu için, orda bakılmasını söyle dedi. Ben çok korktuğum için yarın dr muayeneye gideceğim, bir daha baksın. Benimle tecrübenizi paylaşırsanız sevinirim. Çok korkuyorum ve sizden dua istiyorum 🙏🏼❤️ Allah hepimizin yardımcısı olsun