Kızlar hamileliğinde başına gelen oldu mu? Bu sabah dudağımın kenarı bıyık bölgemde kaşıntılı içi dolu su kabarcıklı bi yapıyla uyandım. Üzüldüm açıkcası bi sıkıntı arz eder mi diye daha önce de sık olmasa da çıktığı oluyordu açıkcası yıl da bi kere gibi maks ya da 2 yıl da bir kere 3-4 yıl da bi kere gibi . Bi krem vs kullanılıyor mu acaba