Krnzz normalmiş. Ben 22. Haftadayım şu amda bazen çok zorluyorum hissetmek için. Bir gün hiç hissetmemiştim. Ama bebek 20 saate kadar uyuyormuş. Benim hareketli olduğum bir anda uyanıktı demek diyorum. Hala şiddetli hissetmiyorum zaten hamile kalmadan önce de göbeğim vardı balık etliyim ondan tam hissetmiyorum galiba. Biraz daha sabredelim minikler biraz daha büyüsün o zaman daha çok hissederiz 🥰