Beriufuk22 Selam arkadaşlar, Yakin zamanlarda camlica erdem hastanesinde sezeryan veya normal doğum yapan varmi? Varsa memnuniyet durumunuz nedir. Doktor çalışanlar vs. Bilgi verebilirseniz çok sevinirim.