Evde sancılarım basladı esimi aradım eve geldi hastane gittik doktor yatısımı yaptı doguma girdim sezeryan dogum bu arada ama yarı uyuşturuyorlar hic bişey hissetmiyosun ama sezeryan doguma girecekler rahat olsun hic acımıyor bir bakıyosun bebek cıkmıs ve cok guzel bir his sonra bebegi goturuyorlar senin dikişini yapıyorlar ama rahat olun bişey hissetmiyosunuz ve ben oglusuma kavustum ikimizde cok iyiyiz 12.07.2023