Ben 2,5 sene tedavi gördüm son kez yapılan çatlatma iğnesi ile hamile kaldım, 2 yumurtam vardı biri 18 biri 20 mm. Adet geçtikten sonra test yapmıştım. Ama benden sana tavsiye çok zor biliyorum ama stres yapmaman kendini rahat bırakman o şekilde daha iyi sonuç alıyorsun