Bundan kaç hafta omcede aynısını hissetmiştim bebeğin hareketlerini rahim bölgemde hissediyorum nasıl bir pozisyon alıyor bilmiyorum ama boyel olunca hareketlerini daha az hissediyorum yukarı çıkınca çok hareketli oluyor sizde de arada bir böyle oluyor mu