FHKK Busraaagoktug bana doktorum ilaç verdi canım mide ağrısı yanması vs şikayetlerine . Adini sabah yazarım 🤗
Almanyagelini Busraaagoktug Bana da çiğ badem iyi geliyor, bu biraz kişiye göre değişiyor, deneyip size ne iyi geliyorsa bulmanız lazım. Rabbim tez vakitte şifa versin inşallah🙂
ayseaselbebegim 32+3 kızlar benim 2 gündür var mide yanmam soğuk sütü yudum yudum yavaş yavaş içiyorum iyi geldi bana
Tugba07 Busraaagoktug Bana doktorum Gaviscon verdi. İyi geliyor. Ama gaviscon advance’i kullaniyorum. Digeri hafif gelior fayda etmiyor. Doktoruna danismadan ilac alma ama.