Bsrslr Merhabalar 13 haftalık hamileyim 1 haftadır bestiron kan ilacı kullanıyorum 2 gündür kabizlik yaşıyorum sizlerde de sorun oluyo mu nasil bir çözüm buldunuz acaba yardımcı olabilir misiniz??
Nur_50 Bsrslr canım sabah aç karnına altınkılıç sade kefir iç bende kabızlık olur içtiğimden bu yana çok şükür sorun yaşamadım. Erik ye. Kayısı hoşafı yap ye bunlarda iyi gelir.Birde bol su tüket susuzlukta tetikler lifli şeyler ye.
Mustafayigitvebeytugannesi Bsrslr kan ilacın yan etkisi olabilir doktorunuza danışın ilacınızı değiştirir belki. Bol su için kayısı veya kayısı hoşafı yada kayısı meyve suyu için.
Ankarali85-6 Gecmiş olsun canım bol su iç sabahları ac karnına kayısı ye beyaz un tüketme yulaflı ürünler tercih et
Bsrslr Ankarali85-6 sabahları aç karnına ilacı iciyorum 2 saat bisey yemem yasak 2 saat sonra kayısı falan yesem sorun olur mu acaba
Bsrslr Nur_50 gunde 3lt şu iciyorum ama ilacı aç karnına içip 2 saat bisey yememen gerekiyor sut ve süt ürünleri 2 saat sonra yiyip icebiliyorum
Bsrslr Mustafayigitvebeytugannesi doktorum söylemişti zaten yapabilir diye ben de normalde kabizlik yapmaz kan ilacı ishal yapardı onemsememistim şimdi sıkıntı yaşıyorum