merhaba, benimde ilk gebeliğim. yarın tam 17 haftalık olacak. öğrendiğimde henüz 3 haftalıktı, zaman geçmek bilmiyordu ama şimdi daha hızlı geçmeye başladı çok şükür😂💖 cinsiyetide 12. haftadan beri kıza benzetilmişti, 2 gün önce kız olduğu tamamen netleşti😍 sağlıcakla gelsinler inşallah