Önceliğim tabikide sağlıklı olmasi rabbime hayırli kul biza hayırlı evlat olması ama 3 yaşında oğlum var gönlüm birde kızım olsun diyordu 12+2 de kız denilmişti ve dun 15+1 de kesinleşti Rabbime şükürler olsun kız evlat nasip etti inşallah sağ sağlim kucağıma almayı da nasip etsin 😍🥰