ozley Gamze-capan27 37+6 hiç ses seda yok hala 😂 arada karnım sertleşiyor sadece. Benim kızçemin keyfi iyi galiba içerde.
minigin_annesi11 Gamze-capan27 37+4 olduk. pazartesi doktor randevum var. Geçen hafta kısa süreli sancılar yaşadım ama bu hafta baya sakin geçirdik haftaya doğurmak istiyorum ama belirti yok bakalım doktor alttan muayene edecek mi açıklık kontrolü vs o da nst ye göre yapılıyormuş beklemedeyiz
Minis122 Gamze-capan27 pazartrsi 37+1 olcam.ve dogum isticem doktorumdan 24 temmuza gun vermisti ama agrilarim cokmfazla artik alt kisimda yururken agri hic gecmiyor settlesme. Canimi cok yakiyor haftalardir agrilarla uhrasiyoruz. Artik dayanilmicak hale geldim sicaklardan birde
genannesi Bugün tam 37 olduk beş gün sonra kontrol var 38 de alınmasını isteyecem artık kavuşmak istiyorum 🥰
Csymnt 37+2 olduk,Yürürken hareket ederken bebek asırı toparlanıyor ama dinlenince geçiyor. Sanırım yalancı sancılar beklıyoruz bizde hala 🤷🏻♀️
ozley tly-ozl ben pazartesi doğuruyorum 🥹 bebek kanala inmemiş ve 3600 olmuş. Bende hemoroid var. Biraz daha beklersek daha da büyüyecek çok zorlanacağım ve sonrası kötü olacağı için sezaryen olacağım.
Cerennn_ 37+4 oldum arada bebişin toplanması dışında hiçbir belirtim yok bademde belim ağrıyor ayrılacak gibi oluyor sonra geçiyor 🤦🏻♀️
Mucize545 Vajinaya baskı ve bacaklarda aşırı ağrı Kasık ağrısı da eşlik ediyor ve akıntım arttı sanki 37+1 38 +3 de alacak sezaryanla bakalım beklemedeyİz nasip