Merhaba kızlar 24. Haftada 75 mg ilk yüklemede 1. Saatim yüksek çıkmıştı 167. Diyetle kontrol altına aldım uzun zamandır ölçmüyordum. Şimdi 37. Haftadayım ve kahvaltıda şekerim 140 çıktı diyete uygun bir kahvaltı yaptım. Son haftalarda böyle yükselmesi normal mi. Usg de benekte bir döküntü yok şimdilik. Sizin son haftalarda şekeriniz nasıldı. Ani ölümden çok korkuyorum