Kbst Merhaba arkadaşlar gebelik şekerim çıktı diyet yapıp akşmları insülin kullanıyorum fakat 2 gündür gece şekerim normalken sabaha yüksek çıkıyor neden olur bi fikri olan var mı ?
turkuaz_ Bilgim yok benimde yüksek çıktı şimdi tekrar test yapıldı onu bekliyorum. Şurda durayımda okurum cevapları . Geçmiş olsun bu arada