Mtubaaa Sinan35eda doğuma kadar içtim mide yanmasına iyi geliyor limonlu sade içtim her gece saat 1 de evin içinde dolaniyordum uyuyamiyordum
cevriye35_ Sinan35eda İcebiliyorsanız herğun 1 tane tüketin kramplara iyi geliyor ben iciyorum düzenli
Sinan35eda kucukbebek tşk ederim bı kacgundur içiyorum içimde sanki bı yangın. Var havalarda sıcak iyi geliyor
Madeinpelin Aksine çok yararlı doktor özellikle iç dedi bana magnezyum ihtiyacını karşılıyor kramplara iyi geliyor
Ezgikrgz Mtubaaa Hangi marka tükettiniz acaba bende günde 1 2 tane içiyorum düzenli rahatlatıyor kemik içinde iyi dediler ama marka konusunda bilgim yok😌🙏🏻
11-02- Sinan35eda ben hergün akşam içiyorum normal zamanda da içiyordum midemde hazımsızlık olduğu için valla elime alıyorum maden suyunu bir yandan da eşimle dışarı çıkıp yürüyüş yapıyorum çok rahatlıyorum
1asel-duru Sinan35eda aksine bebeğe kilo aldıran bişey nerdeyse en başından beri içiyorum haftaya doğum var
Sinan35eda 1asel-duru ya maşallah darısı başımıza inşallah bende alayım koyayım eve öyle ya yurusuyus yaparken içerim en azindan