Ybah Dün gece çok kötü bel agrisi ve karnın aşağısında ağrım oldu İnternete göre rahim büyüdüğünden normal yazıyor Siz de de oldu mu bu haftalarda
Pinar0808 Ben 23+1 oldum bugün.ara sıra bel ve kasık ağrısı oluyor tabi ama çok aşırı bi durumsa doktora görünebilirsiniz