Burcinkmslgl Arkadaşlar merhaba 31 haftalık gebeyim.Doğumum Şevket Yılmaz hastanesinde olucak bu hastanede Doğum yapan var mı hiç memnun kalan yada şikayeti olan? İlk doğumum olucak korkularım var😞😔
ezos Burcinkmslgl ay canım ya ben de sana danışayım doktorun kim peki memnun musun danışmak için doktor arıyorum normal doğum destekçisi mi 🤔
FilizDemir Burcinkmslgl 1 ay önce arkadaşım Doğum yaptı hastane pis temizleyen yok ilgi alaka odanın kapısından geçen yok gördüğüm duyduğum bu fazlası var ama bu kadarı yeter bence
Caciinnn Burcinkmslgl insanlık dışı bi hastaneye olduğunu düşünüyorum ilk hamileliğimde düşük yaptım ve yakın diye şevkete gitmiştim vajinal muayene sırasında bi parça alıp bi tüpe koymuşlardı ben kürtaj yaptırmak istemeyince giderken elime verip bunu da atarsın dediler hayatımda daha kötü hissettirmemişti kimse bana asla unutamıyorum
gulsumtopcu c Burcinkmslgl cok kotu cokk ben ıkı hafta yattım erken dogum olacsktı dogum haneyı bıle gordum cok pıslık her yer hıc tavsıye etmıyorum
Burcinkmslgl ezos Doktorum Ufuk Demir canım memnunum doktorumdan baya kişiden de doktor hakkında olumlu düşünceler aldım .Normal doğum destekçisi oluyor doktorlar devlet hastanelerinde canım genellikle ters bir durum olmadıkça sezeryan yapmıyorlar 😉
Caciinnn ezos amin gerçekten en önemlisi bu sanırım şuan izmirdeyim ve burada kadın doğum hastanesine gidiyorum çok şükür böyle birşeyle karşılaşmadım
karahanzynep Burcinkmslgl kürtaj icin gitmistim ilgi ve alaka sıfır doktorlarinda hemsirelerinde insan yerine koymuyorlar ayrica cok pis hastane neyseki sonra özele gttim