N0163 Kızlar günaydın dün sağlık ocağı aradı beni idrar testi alacakmış benimde yarın doğumum var bugün de ağrılarım çok fazla sağlık ocağıda evimden uzak kaliyor tek başımayım yani vermesem ne olurki öyle bişe olsa doktor soylemezmiydi
Papatyaaa__ N0163 yarın doğumsa neyin idrar testi bu.?bence yaptırmaya bilirsiniz diye düşünüyorum ama durumunuzu bilemem bi sıkıntınız riskiniz falan varmıydı enfeksiyon gibi falan.?belkide omdan istemiştir
ilaydakaraali N0163 gerek yok artık doğumunuz gelmiş onlar rutin için çağırmışlardır diye düşünüyorum
ElifKarata N0163 enfeksiyon için çağırmış olabilirler canm devam eden.grcmeyen idrar yolu enfeksiyonun yoksa önemli değil yarn doğumun varmış zaten sağlıkla gelsin inşallah bebegin😇
N0163 Papatyaaa__ yok canım benim rutin kontroldu oda bebeğimin suyu azalmış diye doktor yarın için doğum dedi hani başka bişe olsa doktor isterdi zaten diye tahmin ediyorum
N0163 ElifKarata amin canım insalah enfeksiyonum yoktu çok şükür sağlık ocağında yazdım şimdi tm dediler cnku gidecek hiç Halim yok