MonicaGeller 5.haftada başladı 16.haftaya kadar lekelenmenin kanamanın her şeklini yaşadım 3 gün hastanede kaldım bir sorun görmemesine rağmen iğne vurması zaten çok normal birşey bende de bir sorun yoktu bebekte ama kanama lekelenme hamilelikte başlı başına sorun zaten öncelikle progestan fitilinin iğnesine geçmenizi tavsiye ederim tabi doktorunuzla görüştükten sonra ve şu var ki bende önce 10.haftaya kadar kanama alanıda gözükmüyordu asla anlamadılar doktorlar , doktorlar diyorum çünkü hergün gece acil kadın doğum hastanesine gittik ve kendi doktorumdan hariç bir sürü doktor gördü kimisi kesen küçük düşük yaparsın dedi uykularımı kaçırdı kimisi çok yemişsin şeker yükselmiş kanama olmuş dedi şeker falan da yok bende kimisi olağan durum dedi kimisi rahatlattı kimisi korkuttu yani anlayacağınız 10.haftada çok çok yoğun bir kanama ile 3 gün hastanede kaldım o gün kesenin yanında 3cmlik kanama alanı görüldü ben tedbirimi aldım annemlerde kaldım sadece tuvalet ihtiyacım için ayağa kalktım ve o kanama alanı bitene kadar leke leke gelmeye devam etti tam 6 hafta daha 16.haftaya kadar yani sonra 1 hafta afedersiniz kan işedim ped temiz sildiğimde gelen birsey yok ama klozetin içerisi kıpkırmızı 1 haftada bunu çektim sonra elhamdülillah bitti ne yaparsak yapalım nereye gidersek gidelim o kanama alanı bitene kadar o leke kanama vs gelecekmiş biraz keşke relaks olsaydım ama o zamanda pek mümkün olmuyo korkmayın temkinli olun taktir Allahtan kanama kendisi geçeceği zamanı biliyor ama fitili bırakıp iğnesini öneririm ve dinlenin kendinizi yormayın hepimiz sağlıkla alalım evlatlarımızı kucagimiza