esma_alks Merhaba arkadaşlar ben 6+4 haftalığız dün akşam birden bire bel ağrısı tuttu aynı durumu yaşayanlar varmı
Musemma06 Şuan çok yeni olduğu için rahim büyüyor ve kaslar geriliyor belinin Kasıklarının hatta bazen bacaklarının ağrıması çok normal bende de bel ağrısı çoktu doktor anlattı zamanla azalıyor benim Bi gün kalktım Bi anda yok oldu