Krdlnylmaz8 19 +4ten selam 👋🥰 kız bebeğim olacak fakat daha hareketlerini hissedemiyorum sizce normal mi ?siz ne zaman hissetmeye başladınız hareketlerini 🥹🥰
Mamalisa Krdlnylmaz8 o civarlarda bir kaç kere hissettim. 20 deyim şimdi daha rahat hissediliyor. 24 e kadar hissetmemek normalmiş anne vücut yapısına göre değişiyormuş
Linday Krdlnylmaz8 Bende 18+4 um bende hissedemiyorum. Bazen hareket ediyorda ben mi anlamiyorum diye de sorguluyorum. 😕