Kızlar merhaba 38 haftalık hamileyim. Cuma günü sezaryen için gün alacağım. Ancak grip ve boğaz ağrısı başladı. Sezaryen için engel olur mu acaba ve sonrası için korkuyorum bebeğime bulaşır diye 😓 En hızlı şekilde nasıl atlatabilirim aynı durumu yaşayan arkadaşlarım yazabilirlerse çok sevinirim.