Elif-kurt25 Kızlar Salı günü doğum yaptım ama süt hiç yok ve çatlak sırf açılsın diye bebegi emziriyorum ama canım cok yanıyor ne yapmam lazım önerisi olan varmi 🥹🥹🥹
dilaraRecep Elif-kurt25 süt sağma pompası ile düzenli olarak 2 saat arayla süt olssada olmasana sağ sürekli sağ ben bu şekilde 1 hafta sonra getirmiştim süt 2 yaşına kadar emzirdim
Bcbnoglu Buzdolabı poşetini göğüs ucunu kapatacak sekilde kes ve sürekli orda kalsin kurursa yaraya çeviriyor. Benim doğumdan sonra Acimaya basladi hemen yaptim yara falan olmadı acısı da geçti