Elif949494 En son 31 haftalıkken gittim yarın 32 yim doktora ne zaman gelmem gerektiğini sormayı unuttum kızlar ne zaman gitmem lazım devlete gidiyorum o yüzden arayıp soramam
Medine_yasar05 Elif949494 en son 33 haftalıkken gittim bana iki hafta sonra tekrar gel dediler cnm o zamana kadar 35 haftalık oluyoruz bu ayın 18 de kontrolüm var
Hilalina Elif949494 31 haftalikken gittim 3 hafta sonra tekrar gel dedi ama ben 35 haftalıkken randevu bulup gidebildim bebeğin hareketlerini kontrol et sorun yoksa 34 de gidebilirsin bence
Nurseanne Gebelik haftasına kadar dörder haftalık, 28-36 haftalar arasında ikişer haftalık aralarla,36. haftadan doğuma kadar haftalık olarak doktor kontrolüne gidebilirsiniz. Ben de 33+4 teyim. 32 de çalışabilir raporu için girmiştim şimdi 34te gideceğim inşallah
ikiprensannesi__ Elif949494 31 de gittim bir ay sonra gel dedi 🙄 ama ben randevu ne zaman bulursam ozaman gidicem iki hafta yada üç hafta ya