1kedi1bebe 38+5 teyiz bugün kontrolüm vardı 9:45 de, sabah 06:30 gibi suyum geldi 07:00 ye doğru da nişanım geldi. Henüz sancım vs yok evde hazırlanıyorum birazdan hastaneye geçeceğim dualarınızı bekliyorum kızlaaarrrr 🥹
Papatyaaa__ 1kedi1bebe ay darısı bize İnşAllah ya😑38 doğurmak bilmedik bi türlü Rabbim tek avazda kurtarsın inşAllah
1kedi1bebe Ulviyya-25 şunu anladım ki asla kendini belli etmiyor ben nolduğunu anlamadım tuvalete diye kalktım suyum geldi 🥹 bebek daha kanala bile girmemiş sancım yok açılmada henüz 1 cm 🙈🙈 rabbim hepimizi sağlıcakla kavuştursun 🥰