Atlassmomm 36 dan itibaren dolap düzenlerini elden geçirdim baza altı, hurçlar gibi detaylı kısımları yaptım 38 den sonra da avize cam detaylı temizlik yaptırdım ama haftalık gelen bi yardımcı ablam var ona güvenerek 38 e bıraktım eğer öyle olmasaydı ve destek alabilecek durumum olsaydı doğumdan sonraki bi gün yardıma birini çağırır bi gün anneme gider öyle yaptırırdım eğer kendiniz yapacaksanız da bence cam avize hiç uğraşmayın evi 36 gibi güzelce temizleyip sonra haftalık yavaş yavaş elden geçirip kirlenmesine müsade etmeyin çünkü 38-39 da yapmak çok zor gelir