@“Tiniminihanim1”#p28644344uzulup strese girmeyin derim demkki vakti saati değilmiş belkide beklemedigin anda gelicek mucizen 13 yıllık evli 12 yıl tedavi görmüş biri olarak yazıyorum size aşılama ilaç tüp bebek herşeyi denedik bıraktık sonra yorulduk çünkü eşinize böyle davranmanız bana göre doğru değil sabırlı olun biraz şimdi hamileyim 9 ayimda 10 gün sonra doğumum var Allah nasip ederse tedavisiz ilaçsız dua edin hayırlı zaman da hayırlı bı şekilde nasip etsin rabbim gönlünüzdeki 🌼