Merhaba doğum yapalı 3 gün oldu , malesef daha doğum hikayemi yazamadan bebeğim sarılık oldu 14 mg/ ml çıktı değeri mama+meme+12 saat fototerapi alıyoruz şimdi ama endişeliyim . Bu konuda tecrübesi olanlar var mı ? Fototerapi sonrası tekrar yükselme olmasın diye ne yaptınız her türlü öneriye açığım