Hhhy
20 yaşlarında üniv başladım, bir ara bıraktım yurtdısındayken dayanamadım geri başladım. 30 yaşında evlendim, eşim sigara içmeni istemem ama içersen saygı duyarım dedi. Tamam dedim ve evlendikten 1 ay sonra sigarayı bıraktım. Evet istedim mi deli gibi patlıcan közledim yedim çünkü bende nikotin bağımlılığı var. Anladım ki sigara irade meselesi, gerisi boş laf..
Dilerim sizde bırakırsınız hem bebeğiniz zarar görmez..