rumeyshaan kasiklarininzda kasilma hissediyormusunuz bole seyler aslinda. Erken haftalarda onemli cnm gitme sansin varsa bi doktora gorun kasilman varsa falan durdurulur haftan bir tik erken acilman flan olmadan ben 33 haftamda nornal kontrole gittim. Ntsde hic ama hic hissetmedigim kasilmalar. Cikti yatis aldim. 2 gun ilaclarla. Doguma alindim.geri dogum yaomadan ciktim sevk aldim ordan tekrar ozele gectim. Baya bi ugrastim simdi 36+4 oldum ama. 3 hafta ful yattim simdi biraz biraz ayklandim artik. Benimde artik cok agrilarim var pazartrsi kontrolum var dayanabilirsem beklicem. Haftalardir cekiyorum cunku artik. Gucum kalmadi gibi oldum yatamiyorum geceleri