Balbebek012 Kızlar medikal park(özel adana)takipliyim 7 bin tl olan doğum ücreti 15 bin tl olmuş kalbim bir sıkışmadı değil 😵💫😵💫😵💫 sizin hastahanlerin ücreti de bu kadar çok artmış mı
_brcu88_ Balbebek012 bizimki de bu şekilde oldu özele gidiyorum bende 7.500 dü ilk basladigim sıralarda ..7 aylık olduk 15 bine çıkmış
Medine_yasar05 Balbebek012 adana güney özel hastanesi var Ali şakrak var çok iyi bir doktor birde orayla görüş derim ne kadarmış ücretler
Balbebek012 _brcu88_ ya çok uçuk fiyat doktorumdan memnunum yoksa verilecek para değil ya yazık günah ben bir şekilde veriyorum da asgari ücretle çalışanlar ne yapsın benim doğuma da kaldı 4 hafta ☺ son son bu ücreti dd duydum
_brcu88_ Balbebek012 aynen öyle birden bide 15 e çıkarmaları da çok saçma doktorumdan memnun olmasam direk değiştiririm de işte bizimde sevk kagidimiz var eşimin iş yeri hastane ile anlaşmalı olduğu için yarısını ödeyeceğiz yoksa tek maaşla o kadar doğum parası çok zor 🤷♀️
_brcu88_ Balbebek012 sağlıcakla gelsin inşallah 🌸daha bizim Eylül sonu gibi ozamana bı zam daha gelir dediler 🙄
Balbebek012 Mercimeek muzaffer şengül ilk doğumu da bunda yapmıltım sen de mi aynı hastahaneye gidiyosun
Balbebek012 _brcu88_ _brcu88_ Kesinlikle öyle ya iyiymiş en azından biraz indirim olmuş 👍 amin hepimizin bebeği inşallah ama ücretler çok uçuk
Balbebek012 Hungry algomedi duydum ama gitmedim ya ben sırf doğum şekli için gidiyorum bir de doktorum iyi. Belli açıklıkyan sonra bayıltıp doğum yaptırıyorlar ne kesi ne dikiş ne bebeğin çıkması olayı nı asla görmüyorsun ve çok çok ilgililer kafam doktordan hasta haneden yana rahat yoksa ücreti çok oldu
Selma_4701 Balbebek012 muzaffer beye 2022 şubatta bende gittim doğum yaptım 3500 dü doktor çok iyi çok ilgili gerçekten
gamzeadattk Sizinki yine iyiymiş Kırıkkale de 29 bin olmuş şok olduk duyunca.. normal üniversite hastanesi prof da 7500-10000 arası yapıyormuş artık bn doğurana kadar oda 20000 olur heralde
Balbebek012 gamzeadattk ayy çok çok fazla ya durumu olan var olmayan var her devlet hastanesi nde de doğum temiz iyi olmuyor mecbur özel e gidiyoruz ama fiyatlar iyice uçtu.
genannesi gamzeadattk ay hangi hoca peki bende Kırıkkale’deyimmde ben doktor değiştirdim çünkü tıpta hocalar evet 7500 den başlıyor demiştiniz hatta ameliyat sonrası ödenecek dendi kist olursa fiyat dahada artar demişti
Sezgitas 18500tl den 30 bine çıktı İstanbulda medicana da. Ve ben de doktorumdan memnunum ama bu rakam da çok, ne yapacağımı bilmiyorum
Balbebek012 Sezgitas fiyatlar iyice uçtu. Hani maaş var ama bu fiyatlar ciddi uçuk ya 3,5bin zam gelse anlayacağız da bir den iki üç katına çıkıyor fiyatlar anlamsız bir zam var
gamzeadattk genannesi onu bilmiyorum ben canım.. cemile hocaya gidiyorum ben sen hangisine gidiyorsun
Balbebek012 Medine_yasar05 ben sırf doktor için iki saatlik yoldan gidiyorum doktora doktorumu değiştirmem ya
Seval2468 Balbebek012 normal 11 bin sezeryan 12500 dü. Şuan normal 15 bin sezeryan 17500 olmuş son haftalarimdayım bide