Kızlar 1 haftadır aşırı kaşıntı ve vücudumda kaşıdıkça kabarcıklar var. Vücudumun her yerine yayıldı ve geceleri uyutmuyor. Doktoruma gittim kan tahlili verdik ve sonuçlar şu şekilde. Sizce değerler normal mi yoksa kolestaz veya puup hastalığı mı ? Şikayetleri hala şiddetlenerek devam ediyor. Kaşımaktan duramıyorum maalesef . 34+2yiz🥹
Safra asitleri : 4.2
Ast : 10
Alt : 13