Anneyimbennanne 2 saattr karnımda bı ağrı var . Hani çok acı yersnz karın ağrısı yapar ya aynı öyle .. Bnde sancı mi acaba diyrm duşagirdim. Biraz rahatladım ama ara ara vuruyor. Belimde fln yok. Karnımda,midem de resmen . Sizce bu ne 😑😑😩😩😩
subatmasali Anneyimbennanne ya nasıl bi sancı benimde karnımın üstü hani yanarda sızlar ya öyle acıyo akşamları oluyo genelde ve canım yanıyo
Edosko26 Gaz yapacak bir şey tüketmişseniz o da yapıyor olabilir. Bi sıcak su tutun karnınıza hafif hafif ovalayın masaj yapın. Kaç haftalıksınız bilmiyorum ama doğum sancısı olduğundan endişeleniyorsanız saat tutmanız gerekli. Sürekli bir sancı olmuyor geçip tekrar başlıyor o yüzden süre tutun diyorlar. Ama dayanamayacağınız boyuttaysa ve sürekliliği varsa gaz problemi olduğunu düşünmüyorsanız eğer bi acile gidin isterseniz.
Anneyimbennanne Edosko26 Ayy bence de dediğiniz gbidir. Yani bu asla normal sanCiya benzemiyor Haftadayim ama karnımın üst tarafında var ağrı . Gaz problemi olduğunu dusunyrm. Sıcak suya girdim hafifledi ama bitmedi. Umarım öyledir sadece gaz sancısı 🙄
Edosko26 Anneyimbennanne muhtemelen gazdır o zaman bende zaman zaman yaşıyordum aynı problemi onun ağrısı da çok beter. İsterseniz bi sade maden suyu için, bir de eğer evinizde varsa bir çay kaşığı çörek otu yutup üzerine 1-2 yudum su için. O da rahatlatıyor. 😊
Anneyimbennanne Edosko26 Maden suyum bitti şuan ,ama corekotunu yapiyrm hemen. Çok teşekkür ederim. 🥰. Bu sancılı bebekler napsin ya valla ne kadar zor. Ve ben ilk defa yaşadım Allah bizlere kolaylık versin gercektn
Edosko26 Anneyimbennanne evet gerçekten biz bir şekilde çözebiliyoruz da bebişler dertlerini de anlatamıyorlar ağlamaktan başka yapacakları bir şey yok. Allah hepimizin yardımcısı olsun, umarım sizde de işe yarar. Şimdiden şifa dilerim 🙏
Anneyimbennanne Edosko26 Çok teşekkür ederim. 🥰🌺.Sizi de bu saate kadar tutan ,uyutmayan her ne ise kolayliklar diliyorum.
Anneyimbennanne Chescake nie öyle erken . Bana 38 de gel gün vercez dedi ama genelde çoğu sezeryanlilari 37 de aliyolar