kizceannesi Kızlar yurtdışında yaşıyorum burda cinsiyeti ultrasonu yapan kişi söylemiyor çok merak ediyoruz acaba yorum yapabilir misiniz bir hafta kaldı doktoruma orda öğreneceğim ama çok heyecanlıyım 😂😂
1haticekubra23 Ben pek anlamıyorum ama benim ilk çocuğuma çok benziyor ultorsunu şuan 2.hamieleligim birinci kız di ben kıza benzettim:)))
kizceannesi 1haticekubra23 20 haftalık benim de ilk çocuğum kız oldu ama ultrasonları çok farklı duruyor sağlıklı olsunda bir kız bir erkek yeter diyoruz tabi önce rabbim bilir🙏🏻🙏🏻🥲
1haticekubra23 kizceannesi doğrudur bende pek anlayamiyorum kayınvalidem in dediğine göre kız yan yatarmis böyle ultosunda tabi herkesin görüşü farklı oluyor. Rabbim hayırlısıyla ne isteyiniz varsa onu versin🥰 merak ettim öğrendikten sonra yazarmisiniz buraya :))
1haticekubra23 kizceannesi ay çok sevindim:)) herşeyin hayırlısı tabi ama bir kız Bir oğlan ne güzel maslalah Rabbim kucağına almayı nasip etsin♥️
kizceannesi 1haticekubra23 bizde ona seviniyoruz canları sağolsun 2 tane yeter dedik Allah Herşeyin hayırlısını versin bütün hamilelerede kolay doğumlar nasip etsin 🥹🥹🥹