AsyaLina55 Canan_ 4 gun kldı cok cabuk gciyor bna gore de sezeryan olacagim biraz korkuyorum acikcası
Edosko26 Son 25 gösteriyor program ama ben 25 günü göreceğimi düşünmüyorum ne hikmetse içime 10 güne kadar doğurmuş olurum şeklinde doğuyor 😁
1prensesannesi_ Canan_ şafak son 49 benim de geçmek bilmiyor bı an önce kızıma kavuşmak istiyorum ☺️🤭🤲🏻🤲🏻🤲🏻