Tuzu kafana göre kesemezsin doktoruna danışmalısın. Gebelikte tansiyon durumu olmadıkça tuz kısıtlamasına gitmeyi önermiyorlar. Bol su içmen gerekiyor ama. Günde en az 3 litre su tüket. Sık sık idrara çıkacaksın fakat şişliklerin gözle görülür şekilde inecek farkedersin. Ödem dediğimiz şey vücutta su tutulması. Bunu da ancak idrarla atabilirsin.