Benim kızımın adı Ahsen Bade. Bizde tasavvuf edebiyatındaki anlamı için koyduk Badeyi ve ameller niyetlere göredir diyorum rabbim içimizi biliyor. En güzel aşk anlamında kızımın adı.😊🥰 2 yaşında emekleyene kadar gayet uysal, sakin bir bebekti. Emeklemeye, yürümeye başladı 1dk şu yok özgürlüğüne aşırı düşkün bir çocuk. Çok inatçı. (Bu huylar bende de var ismiyle çok ilgili mdir bilemiyorum tabi. )