Hediye09 nerdeyse 1 aylık oğlum var. 3740 gr. 50cm doğdu, 15 günlükken 4200 gr 57 cm di şimdi kaçtır kilosu boyu bilemicem.
2 tane 5li, 2 tane 10lu takım var.
4er tane tek alt tek üst 56cm olarak var.
Gerisi hep 3 ay, 6 ay, 3-6 ay veya 56-62-68cm şeklinde takımlar, tek alt üstler filan.2-3 tane yetmiyor ama yeni doğanları 1 hafta sonra giyemez diye böyle aldım iyi ki de böyle yapmışım.
Çorap 5li paket olarak 2 tane almıştım takımlardan ayrı. Takımlardaki eldivenleri çıkıyor, eline de çorap giydiriyorum.
Erkek bebek oluşundan dolayı, günde 1 kere illa bezi açınca beklesemde her şeye işeme kaka yapma olayımız var.
10lu takımlarda penye battaniye var, ben ayrıca 2 tane daha almıştım.Batırıyorlar valla.
Benim oğlum kusan bebek değil,ancak emerken ciddi terliyor o ağız mendilleri hep makina da. 15-20 tane vardır.
Sırtına karnına ütüleyip koymak için, ağız mendilinden daha kalın havlu kıvamında el kadar 10 tane daha mendil var.Gazına kakasına iyi geliyor.
3 tane penye yeleği var 3 aylıklar.Giydiriyorum valla dizine kadar örtüyor mis gibi.
Ayrıca evde bizden 1 kat fazla giymeleri gerekiyor.O yüzden altında iki tane alt+ çorap, üstüne zıbın-dikişsiz iç kollu bodysi-kollu dış bodysi şeklinde giydiriyorum.Böylece vücut sıcaklığı olması gerektiği gibi 37 de hep sabit.