Lierac en iyisi olduğu söyleniyor fakat ben niveanın avokado özlü bir losyonunu kullandım 20. Haftalardan itibaren şu an hiç çatlağım yok 36. Haftadayım. Karın bölgesini nemlendirmek önemli çatlamamak için. Nem seviyesini koruyabilirseniz çatlamıyor. Ama oluşmuş çatlaklar varsa lierac’ta fayda etmiyor ne yazık ki.