Tuvvba96 Ilksen-30 7 gün düzenli takip istedi doktorum sonuçlar normal çıkınca vermedi, hastanede yükseliyor sadece 🥲
mbs44_16 TomrisHanim tansiyon zaten sezeryan esnasinda surekli kontrol ediliyor ve anestezi doktoru tansiyona mudahale edebiliyor neden insanlari korkutuyorsunuz