Haticealp Kızlar çok şükür bugünleri hayırlısıyla gördük ama bizim kız gündüz daha az gece çok hareketli ama genede günü gününü tutmuyor bazen korkutuyor sıpa 😊 🥰 Sizde durumlar nasıl 🤗
Zehra_25x Haticealp son 16 ama dahada erkn geleblr dedi doktrm. Ins saglikla aliriz kucagimiza beblsermzi 🙏
Haticealp Hhbnhbnjvv yaa ne guzel bizimki arada uyuyor sanırım ama be bu ara çok yoruldum onada yoruyorum hareket duzenini bugunde tam aksine kıpır kıpır 😊
Hhbnhbnjvv Haticealp olur oyle arada endise etmeyin. Onlarda bir birey sonucta sadece karnimizdalar her seyi bizim gibi hatta daha fazlasıda oluyor. Bazen yorulub uyuyorlar bazende kıpır kıpır oluyorlar.
Haticealp Hhbnhbnjvv haklısınız sağlıklı olsunlarda benim 2. Gebeligim ilk bebegimi kaybettiğim icin biraz endise ediyorum
Hhbnhbnjvv Haticealp cok uzuldum Allah kucaginizi boş bırakmasın insallah saglikla kavusun bebeyinize🌸🤲🏻
Nur001 Son 10 🤦🏼♀️ 99 postumda uyuyamıyorum demiştim hala aynı bu kadar hareketli olması doğunca ne olacak diye korkutuyor