Ceydaaa Merhaba geçen hafta 34. Haftamız bitti ama doktorum bazı sıkıntılar gördü bu haftaya kadar herşey çok iyiydi 5 yıl bekledikten sonra gelen mucizem (tüp bebekle) ama ne olduysa doğuma haftalar kala bebeğimin yaşama şansını yüzdelere bağladılar. Daha önce gittiğim doktorum görememiş detaylı ultrasonu yapan doktorda görememiş sıkıntıları gelecek ay doğumum var inşallah hayırlısıyla bebeğim doğar ve yaşar dua edin lütfen 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Ayazinanasi Ceydaaa Rabbim yar ve yardimciniz olsun 🙏 kuzunuzu size bagislasin insaAllah. Verende O, alanda O, hep dua edin. Neden yasama sansi dusuk dedi doktorunuz?
GamzeCan Ceydaaa Allahım sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin, rabbim kimseyi evladıyla sınamasın size bağışlasın🙏🏻🙏🏻
Ceydaaa Ayazinanasi diyaframı gelişmemiş ve diyafram boşluğundan bağırsakları yukarı kaymış ameliyatı kolay bi ameliyat dedi doktor ama sonrasında ciğerlerin gelişimi önemli eğer ciğergelişmezse solunum yapamazmış
AygyulSina Ceydaaa allah yardimcin olsun insallah sag saglim alirsin kucagina. Bazen ultrasonlar yanila biliyor insallah oyledir
TulayYunus Rabbim yar ve yardımcınız olsun sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip Etsin.. moral bozukluğu yapmayın her şey Allahtan kötü şeyleri düşüncenizden silin :( sağlığıyla size kavuşacağı günü bekliyordur o da annesi üzme kendini..
Ceydaaa reinamm diyafram hernisiyş diyaframı gelişmediği için bağırsaklar akciğerleri sıkıştırmış gelişmesini engelleş akciger gelişmediğinden solunumunda sıkıntı olur dediler hemen ameliyat olması gerekiyor doğar doğmaz ameliyatı kolaymış ama sonrası riskli akciğerin gelişimine bağlı dediler