Seyma-10 Kızlar normalde uzayan beyaz renkli akıntım olurdu her lavobaya gidişim de bugün dışardaydım taytım beyazdı akşam değişirken gördüm kahve rengi akıntım olmuş lekesi kalmış hafif kokusu var neden olur normal mi yada
Sebihaa123 Seyma-10 eger gittigin hastane özelse hastaneyi ara direk doktora yonlendiriyorlar senin doktoruna ulasmana bile gerek kalmiyo
Seyma-10 Sebihaa123 hem özel hem devlete gidiyorum ama doktorun kliniği var hastaneyle anlaşmalı doğum yaptırıyor
Sebihaa123 Seyma-10 anlastigi hastaneye gitmenizi tavsiye ederim bobrek kumuda dokuyor olabilirsiniz cnki yada nisan olabilir