Cimcinpi Pazartesi günü olcakti doğum ama akşamdan beri belimde ağrı var siddetlenmeye başladı annemde gelmemişti 1.5 yaşında oğlum var napcam bilemedjm
Cigdembebisim1 Cimcinpi nerden biliyorsunuz ki pazartesi gününü normal doğum da her an herşey olabilir
turkuaz_ Arkadaşımında öyle oldu p tesi dediler c tesi doğuma gitti . Bizde şaşırdık erken geldi bebiş Allah kolaylık versin