Cemre-354 dediğiniz gibi bakış açısı. Eleştrel gözle bakarsak tüm isimler kusurlu, ama sizin dediğiniz gibi toprağın bencede cok derin ve güzel anlamları var. Bunu görmek istemeyen adama ne anlatabilirsinki. Bende kızım olsa “dünya” koymak istiyodm dünyanın yükü üstünde olur o neymiş öyle dediler