Yesim98 yaa öyle mi dersiniz nub teorisinden pek anlamıyorum geçen bir arkadaşımız nub a göre erkek demişti şuan siz kız dediniz aiyy hiç bilmiyorum sağlıkla gelsin pazartesi öğreniyoruz 23 hafta bitti doğum yapacağım tarih belli Ekim gibi inşallah ama cinsiyeti öğrenemedik yurt dışında yaşamanın zorluğu gerçekten hayır neden söylemiyorlar anlayamıyorum 🤣