Canim bende de oluyor aynı sorun bol su tükenmiştim ben birde sanırım vücut ne olduğunu anlamaya çalışıyor maalesef biz sezeryanlilar olarak… ilk doğumumda 1 hafta sonra gelmişti bu esnada bebege mama ile takviye yaptım yani sadece bu süreçte ikinci dogumumda ise 1,5 gün sonra gelmişti yine mama desteği kullandım biraz zorlayıcı bir süreç inşallah en kısa sürede sütun gelir 🤲bebeğin saglikla büyüsun inşallah