Seyma-10 Pinar4588 bi saat önce falan geldi erimişti normalde sündü teslimat yetişmedi mesaj geldi ama memnum kaldım erimeside nazarlık olsun biraz yağı çıkmış kağıtlara sadece
Pinar4588 Seyma-10 İyi hadi sizinki erken gelmiş. Eriyor maalesef benimkisininde hafif yağları çıkmış çok belli belirsiz oda renginden dolayı ama sorun değil geldi ya şükür 🙏
Hilalll28 Benimki de geldi canım dün akşam karşılanmıştı şimdi alimde oldu istanbul içi olduğu için. Erime yok şükürler olsun 🙈 70 mi söylemiştim 72 koymuşlar hatta ben memnun kaldım